he doesn't look a thing like Jesus

AHMAGAD! Middagen hos Hedvig gick inte av för hackor. Förrätten var ett bröd med konstigt namn, tomatgrejs och mozarella/chili. Varmrätt var en pastarätt med scampi som självaste Jamie Oliver hade lagat åt Hedvig. Efterrätten bestod av Daim-cheescake. Gott ella? Eh.. jou!

Jag har också varit i fyndarmood idag. Ebba och jag shoppade loss på second hand. Mest Ebba, men jag fann mig ett par orangea örhängen för 25 kronor. På Åhlens hittade jag preciiis ett sånt linne jag letat efter (svart, stort som man kan ha som klänning) för ynka 39 kronor. Det var halva reapriset serru!

Nu är dagen slut och imörrn är Olivia prioritet nummer ett (även om jag inte ska va med henne). Det är ungefär som att jag ska ha jour. Så fort Olivia ringer ska jag lyda hennes order.
Det ska bli kul!

NU SKA JA SOVE, FYFAN! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback