midsommar

Midsommar, midsommar, midsommar. Vid lunchtid igår åkte jag och Ellen ut till Ebba. Efter hand kom fler killar och vi grillade. Sen kom det mer folk. Mer folk, samt lite mer folk. Sammanlagt kom säkert 50 pers (jag har egentligen inget perspektiv på det där, men jag gissar). Jag hade bara roligt och vi klarade oss utan allt för stora missöden. När man till slut försökte sova skulle diverse löst folk komma in i rummet hela tiden och då och då blåsa högt ur någon sorts trumpet. Tidigt imorse satte någon på Rix FM på högsta volym, och jag dog litegrann.
Halv tio hoppade vi upp ur sängen; jag, Ebba och Koffe. Som vanligt när jag delar säng med någon hade jag nästan inget täcke, trots att vi hade två stycken i sängen. Jävligt surt. Jag och Ebba skulle jobba, så vi åkte ifrån alla kvarsovare. Fyfan säger jag! Att jobba efter ungefär två timmars sömn är ingen höjdare, men jag överlevde ju i alla fall. Eller, typ. Jag blev lite som living dead. En zombie kan man kalla det.

Nu har jag sovit och ätit massor av tortellini (NUDLARNA ÄR SLUT!!!!!!!!!! AAHHH!!!!). Tro det eller ej, men nu ska jag sova igen. Hejdådå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback