Sportlov

Trysil var underbart, även om folk skadade sig både mer och mindre. De snygga snowboard-killarna lyste med sin frånvaro, jag åkte svart backe (2a gången jag åker skidor ffs) och mina skor blev stulna.
Eftersom jag var skolös trippade jag omkring i pjäxor och senare snowboardskor hela veckan. Det var en fin syn.
En annan fin syn måste varit när jag och Julia åkte snowboard för första gången i våra liv. Efter 3 åk och 127892374984759879383749 ramlingar senare gav vi upp, fast ändå var vi väldigt stolta.

Jag åkte också rakt in i ett träd när jag åkte off-pist. Det gjorde jätteont och jag blev alldeles vimmelkantig. När jag skulle resa mig upp ramlade jag omkull ett par gånger. Det var kul!

Inatt sov jag ensam i mitt hus, till klockan 2. Då var det några som gjorde inbrott i mitt hus, det var jag helt säker på. Jag tog en hallonsoda-flaska och gick med den i högsta hugg. På övervåningen smög jag runt som värsta smygarn, men inte hittade jag någon tjyv.
Jag blev ändå så rädd att jag vågade mig utanför dörren och somnade i Josefinas säng, lite längre bort på gatan.
Det var snällt!

Lyssna på Håkans
nya låt och var glada också. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback