Anarchy in the UK-AH



Låten ovan tillägnar jag Ebba. Jag hittade mitt Sex Pistols-album, och därmed var jag lycklig. Till råga på allt har jag köpt kängor idag. Nästan som Dr.Martens. Jag går sakta men säkert tillbaka till min punktid. HEHE!!!
Mitt hår är inte längre en triangel, utan mer en oval. Eller som en fisk ungefär.

Annars då? Jo, jag hade matteprov idag och jag får säkerligen IG. Jag kunde två uppgifter på G-delen, and that's it. Jag hatar mig själv, men jag hatar också engelska uttryck i svenskan. På tal om svenska är jag körd. Jag har inte gjort vad jag ska göra. Och att jag inte gjort vad jag ska göra leder mig osökt in på samhällskunskapen. Den ska vara inlämnad imorgon......NEJ! JA!
På tal om samhällskunskap har jag möblerat om i mitt rum, samt städat. Ja. Det är sant. Städat. Ni som känner mig vet att jag städar ca 2 gånger om året. Nu har jag åtminstone dammsugit och Swivel Sweepat. Jag älskar att Swivel Sweepa. Viva la TEVESHOP!


Det här är röven som signar ut. Slut!

Kommentarer
Postat av: Ebbä

oh..late at night I knock on your door...and..shit on..your floor. (Punkterna är tystnad, en snsträngd, sökande, full sådan. Men ja gilalre, <3)

Postat av: diana

haha, hur lyckas du gå från MVG till kanske IG i matte, unga dam!!!!???????

går du på droger? :O :D

2008-10-08 @ 21:17:48
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback