VAFFANBAGNO!

Hur svarar man på något sånt? Som den där kommentaren i inlägget under. Tack? Jag vet inte. Jag blev rörd, och kan inte förstå hur någon kan tycka så om mig? Liksom.. jag är okänd. Ändå; Någon - för mig - okänd person tycker att jag är najs. Schysst liksom! Det enda jag förmår mig att säga är: Tack!


Helgen har mestadels spenderats hos Axel. Fredag + Lördag = fest. Söndag = bli väckt klockan 16.10. AJ KAN MAN INT FÅ SOVE LÄNGRE ELLA????
Idag har jag fått och gett konstruktiv kritik på Grafisk Kommunikation A. Det var skoj! Kalligrafi är dock en annan femma.

Vafan ska jag säga då? Min kamrat Filippo har det bra i sitt hemland. 28 grader klockan 6 på kvälli klagar man väl inte på? Jävla Italien. Jag ska int flytte dit naj!? (jag saknar alla, wiuwiuwiuwiuwiuw :C Mina vackra män, hellegyd)

Imorrn ska jag och mutter åka till Stockholm och ta över vårt nyinköpta företag. Man tackar, ja! Lagret ska stuvas in och hem, sen ska jag göra det här till en succé, tjabbidabidoooohoo! Nu däremot ska jag ut med min älsklings-juicefis. Vi ska gå ut. Ut och gå. Bajsa på väggar, med inlines. Typ flyga förbi. Eller? Hejdå mina fina bloggläsare. AJ LÖV JU LÅNG TAJM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAJ. bajsa på väggar är en askul mening. jag skrattade högt när jag läste det. tack för det.

2008-09-03 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback