räkor och gribbar

Jag har haft fullt upp hela dagen!
Den började med att besöka min älskade syster, med tillhörande familj. Underbart att få se dem igen!
Senare skjutsade jag ze oldies till Väskinde, och sen åkte jag i full fart till brodern i Dalhem. Vi köpte mat på Thai Thai. DE VA GOTT DEEE!
Gissa vad som hände sen dåååå?
Jag somnade på suffu.
SEEEEN hämtade jag hem ze oldies.
SEN vare kväll = DATA-TEVE-TAJM <3
En god bild från Riminiresan får avsluta detta inlägg. Alla är så svärmande lyckliga runt denne gribb, Luca.
A hallelujah moment liksom. Sen kommer jag och gangstah-posar där nere. Varför kan man undra.
En jävla massa öl är svaret.

Kommentarer
Postat av: saraspencer

Tänkte bara tipsa om en tävling som ligger uppe på min blogg då du kan vinna ett presentkort på 900 kr på H&M!

Så kika in på min blogg och var med och tävla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback