she's the sweetest..hmmm...pet in the world

Hej bloggeeen!
Efter 15 timmars sömn, ipren och lite kaffi känns mitt läge mycket bättre. Jag är tacksam för mycket idag;

Mina ben, eftersom dom knappt innehåller fett (det sitter på resten av kroppen seddu)
Mina naglar
Mitt stora, nästan städade, rum
Kaffi
Pengar på köksbordet
Min fina garderob
Alla mina skor
Mitt draperi
Min familj, såklaaart
Mina undejbaja vännej, jeg är aldrig lyckligare än när jag är med dom
Min växt
Världens bästa klass
Sveriges sjukförsäkringssystem

...det här kan hålla på i evigheter.

Och jag har inte glömt; EBBA (Ja, ni vet den där sprudlande glada tjejen med världens finaste hår, världens coolaste stil och universums finaste personlighet) fyller 18 år idag. ÄLSKA DI! <3

Kommentarer
Postat av: Ebbo

MATMAHALLAMAN, det var så snällt sagt så jag ramlade av pinnen, mhå. Du er ghulli. Ghulli ghulli ghulli, vi syns ikvällar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback