lille gråtek

Nu får det vara nog! Jag gråter varje dag, och det är nästan alltid när jag ser på tv. Det spelar ingen roll om det är sorgligt eller inte, ibland är det bara så fiiiiiiint. Eh.
Nyss grät jag för att Beyoncé uppträdde. Jag har aldrig lyssnat på henne, men jag tyckte bara att hon är så värd att vara känd. Hon är verkligen duktig, till skillnad mot andra kändisar som halkat in på ett bananskal. Ja, värd att gråta för alltså.
Till exempel reklamer är också värda att fälla en tår för.
Robinson-cliffhangern när Jarmo skadar sig framkallade också tårar.  Lille Jarmo!

Alltså, jag gråter för oviktiga saker. Jävligt skönt faktiskt.

En sak som jag borde gråta över är min arma kropp. Den är sjuk. Feber, ont i ögonen, snortäppt huvud och andra guttans åkommor. Men lite kaffi gör allt bättre. Så jag slipper gråta!

1 dag, 7 timmar, 47 minuter, 5 sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback