KoL+jag+milly=sant


Ikväll har jag varit med min bästabästa Millzy! Vi åt pizza och svettades framdör HIMYM. Man ska inte klaga men FYFAN I HELVETET VAD VARMT DET ÄR!!!!!!!
När jag var försvunnen i mitt eget hus gick Milly lös i photobooth. Det får hon betala för nu, för här kommer en asfin bildserie;







HEHEHEEHEHHE fin den där bruden azzå!
Juste, vi var på Gute också. V to the fucking IP hehehahahe aj fyfan. Vi träffade en gribb från Brasilien. Hejdå påddi sa vi.
Kul att min ytterdörr stod på viiiid gavel när jag kom hem också. Jag har letat tjyvar i bastun och under sängen. Hittar dock ingen. Ska hitta ett säkert vapen nu och kriga vidare i mitt hus. Jävla skit. (En gång gick jag runt med hallonsodaflaska.... en annan gång hade jag en kniv. Vad ska jag ta idag? En nektarinkärna? En pilatesboll? Ett duntäcke? Fan, jag har inga vapen.)

Hoppas jag överlever denna jakt. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback