godhjärtad präst med jesu vita blodkroppar i hand


Här sitter jag på vår altan. Dricker lite vin och äter ett gult vinegum. Vingummi? Hur fan säger man?


Idag har jaaaag...
..varit med Bollen och kollat på rullbrädan Sundby och hans rullbrädekompisar.
..fikat på jobbet (med bl a min nya arbetskamrat BOLLEN, wiiiiuuu).
..longboardat till Maxi. Gick typ att åka en femtedel av sträckan. Kul.

Ikväll ska jag...
..dricka bärka med rullbrädorna och tillhörande frugor.


God låt med DAY AN-AAAJT-killen. Även med MGMT och Ratatatatatatatata (kulsprutan).


En annan, otippat nog, god låt. Först hatade jag den, men nu jag gillar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej din jänta, appråpå förgylla din tillvaro så vill jag det hjärna gärna hjärtans stjärna. jag och min vän lovisafisa kanske kommer till medeltidsveckaaan! hähähäh otippat men otroligt skoj kan jag tänka mig. då tycker jag vi ses lite och sådär. pusspuss

2010-03-29 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback