con me... CON ME


OBSOBSOBSOBSOBSOBS FOTO: Josefine Stjernhulm! OBSOBSOBSOBS

Denna otroliga bild på mig och min smilgrop är från när jag var i Italien för första gången. Mamman i min familj nynnar på "Con Te Partiró" och det får mig att tänka tillbaka.
Det var en dag på stranden då jag var väldigt uttråkad, så jag gled runt för mig själv i vattnet. Ni vet, man tar sig framåt med händerna på botten, i lagom takt. Efter säkert en kvarts runtglidande såg jag att de andra brudarna hade skaffat sig nya italienska kompisar. Jag vet inte om jag kände mig ensam och bortglömd, eller om det helt enkelt var artisten i mig som ville ut. Jag gled iaf bort till dom och började sjunga just "Con Te Partiró". Jag stal showen totalt och efter det ville Michael Jacobsson 1 (det fanns två under resan) att jag skulle sjunga den hela tiden.

Fina tider i en äcklig stad vid namn Rimini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback