sånt som gör en glad

HEJ!

Nu är det vardag och deppet har gått och lagt sig någonstans igen. Skönt!

Ikväll sa mina värdföräldrar att jag var den bästa aupairen de har haft hittills, det var riktigt jävla roligt att få höra. Pappan sa att jag var så effektiv och att jag alltid log. Dessutom sa mamman att jag var bäst i familjen på att laga mat, och pappan var imponerad av min knivteknik. Hahaha! Jag visste inte vad jag skulle svara på allt beröm, så det blev mest: "Nee, äre sant? Ahmen tack. Tack så jättemycket."

Kände mig som en riktigt bra barnflicka när jag igår gick runt och hälsade på alla gäster som var här (Buonasera, sono Matilda. Piacere! *LER SOM SATAN*), och dessutom förde ett samtal på italienska om Stockholm och det svenska vädret. SVÄRMORSDRÖM!!!!!!!

EGOBOOST!!!

JAG OCH BLONDINBELLA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: milly

naaaaw stolt millymamma

Postat av: milly

går tydligen inte att göra asterixer här heller.......kul......

2010-11-24 @ 12:58:10
URL: http://millyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback