datischillar i Italien som vanligt

Idag mår jag ganska bra. Ska nog fira med att måla naglarna, och ta en långpromenad. Jag vill ju springa, men min arma kropp säger nog vänligt, men bestämt, nej. Istället vilar jag upp mig inför en fin springrunda i Schweiz.
JOOO jag drar nog till St Moritz i helgen. Jag har inget att göra här ändå, och det är snö i Morre nu<3 Tar med mig en fin bok och relaXxar istället för att shoppa och hetsa i Milano.

Som några av er säkert vet är ju Sunes Sommar min favoritfilm, därför väljer jag att kasta in ett passande citat;
"Swweeiisshh? Va e de fö nå land?"
"Schweiz? Aa där pratar dom ett konstigt språk som heter joddling. Aa de låter ungefär såhär: jodeladelidihoooo!"


DESSUTOM vill jag säga att jag saknar alla mina kompizar så himlahimla mycket. Om 8 veckor ses vi.

Kommentarer
Postat av: bolle

asså skriv nått dååå! jag har ingen att göra likzom!

2010-10-29 @ 21:19:29
Postat av: milly

8 veckor. gaaaah. matilda<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback