Arvid och Carolina

Idag kom Lotta och Carolina och hämtade mig. Vi åkte till Södervärn för att se när Arvid spelade Påskcupen.
Han hade blivit inlånad i ettornas lag, fast han bara går i lekis. Första matchen förlorades men de tre andra vann Arvids lag. Arvid vr målkungen själv, gjorde 5 mål. Plus 2 mål som blev bortdömda.
Vi åkte hem utan Arvid, han kom lite senare med sin pappa.
Jag och Carolina lekte med dockor och med Arvid spelade jag dator.
När jag frågade Carolina vad hon tyckte det nya syskonet skulle heta sa hon Gry, och argumenterade lite för det namnet. När jag frågade vad bebisen skulle heta om det var en kille funderade hon en stund innan hon la benen i kors och sa: "Meh.. Blixten McQueen såklart!" som om jag vore dum i huvet.
Och tjejen är bara 3 år, haha..
Vi åt pannkakor, mmmmumma, innan de skjutsade hem mig. Hemma hos mig dansade jag, Arva och Lina till några fina låtar, såsom I like to move it (Linas favvo), My my my, destination unknown, den där guettas vs the egg och såklart remixen av längst fram i taxin. Detta uppskattades oerhört från alla!

Arvid frågade om det skulle bli skönt när jag fyller 18, jag svarade ja! Då sa han klokt;
"Då kan man se på tv hur mycket man vill, och äta massor av godis, jaa, det kan man kalla livet"
Hah, klok ung man :)

Nu är det dock sovdags för min del, är ovanligt trött. Inte så konstigt med tanke på hur Carolina, Arvid och Pricken (deras hund) har kört med mig ;D
Knappt 5 veckor tills det kommer en ny som kan köra med mig, läääängtar!!!
Sov Gott, PÖSSS

image71
dålig bild, men fisattan va gangstah vi är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback