frisk, sjyk, frisk

Idag vaknade jag rätt tidigt, klockan 11. Jag pallrade mig upp och kollade på Lotta på bråkmakargatan.
Vid 2 var det dags för gäster. Mammas sambos son med flickvän kom till gotland. Hejhej sa jag, fikade lite och gick ner i mitt rum.
Ja kände mig lite sjyyk och mamma kände med sin doktor-hand och sa att ja hade feber.
AAH tänkte jag och gick och vilade järnet. Jag tyckte synd ommi själv en stund, sen blevjag frisk.
På kvällen kom en tuff brud och hämtade mig med sin mopejd. Josefina alltså!
Vi åkte till Nikkis house och chillade. Jag lekte med hunden, den var helt vild!
Jag hamnade vid datorn, det var trevligt :)
Vid 10 i 11 åkte jag och Josefina hem igen, jag tog lite efterrätt och satte mig här.
Jobb i morgon, ska åka kl 10.
image56
sjyyyyk i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback