get down

Idag var jag i Almedalen, det var även de asjobbiga barnen som attackerade mig igår. Som tur var så kände de inte igen mig.
Efter almis skulle vi träna, men pga olika omständigheter skedde det inte. Jag, Josefina och Emil spelade basket istället. Vi spelade 21 och jag vann först, sen vann Emilio.
Efter det tränade vi inför 6-kampen. Jag gjorde 29 mål (jag vet att det inte heter mål, blablabla...) på en minut, rekord! Jag är helt otrolig.
Btw så åt jag och Nikki 2 glassar var idag, vi köpte nya innan vi ens ätit upp de första, mmm..

HEJRÅ

Elias och Henrik made my day: VAAA HAR JAAA GJIOOOURT?

Kommentarer
Postat av: eliasssssssssssssss

VA HAR JAAA GJOOOUOUOUOUORRRT?

2007-04-18 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback