jobbbb

hu, nu är jag hemma efter en helg på fårö. Jobbade massor av timmar igår och 6 timmar idag. Jag ä helt mör i kroppen efter all disk, städ å bär å hej å hå. Och det är myyyycket värre på sommaren.
Jag och Josefina sov i hennes mormor å morfars husbil. Det var mysigt ända tills josefina tryckte in sin armbåge i mitt ansikte. När jag puttade bort den så dunkade hon armbågen i min rygg istället. Thanks for that.
Lite bus hann v med på jobbet osså. Det hände några gånger att jag stog och gömde mig för att skrämma Josefina, men hon hann skrämma mig först :(
Jag kastade lite vatten på Josefina, då tog hon den där disk-dusch-mojängen och sprutade på mina jeans.
Då gav jag igen genom att kasta lite mer vatten med en äcklig svamp :)
Vi fick fin mat också, kocken lagade åt oss från menyn. Igår blev det fläskfilé å en massa grajjs, och idag lax med grajjs. Det var gott.
Ikväll ska jag nog till Josefina (jag kan ju inte få nog av henne) och leka lite. Hennes pappa har fyllt år så det är massor av folk där. Finns det godsaker någonstans, så hittar ni mig antagligen där..
Och varför har folk inte pengar på sina mobiler? Rrrrrr...
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback