NW

Idag var det så god mat i skolan att jag höll på att dö. De var en av mina favoritmaträtter.
Jag har säkert 100 st favvisar, men dragonkyckling, som det var idag, ligger lätt på topp 10- skolmat.
Jag tror jag är den enda som verkligen uppskattar skolmaten. Min svenskalärare, Arre-Marre, har lagt märke till det och frågar alltid om det är god mat. Jag svarar ju nästan alltid ja! Jag är också klassens matrapportör, jag har alltid koll på vilken mat det är. Ibland har jag även koll på skolmaten en hel vecka framöver. På talom matrappörtörer, idag träffade jag klassens gamla sådana, Marcus! Han gick i vår klass i 7an. Nu bor han på Liiidingö.
Vi slog oss ner på Donken och pratade litegrann, han ska kanske hälsa på vår klass imorgon :)
Då hoppas jag, och alla andra tror jag, på att få spexfotot. Jag kommer säkert vara fulast, men det bjuder jag på!
Jag såg 9D's foto idag och det såg värsta mysigt ut, alla såg så glada ut. De var ett fotbollslag, Lasse var coach.
Hoppas vårat är bättre, grrr..

Innan vi stötte på Marcus så gick vi på stan, såg lite fint här och där men sparar mig till Stockholm.
Efter McDonaldsbesöket kunde jag dock inte hålla mig, jag var TVUNGEN att köpa nånting.
Sagt och gjort, jag köpte dom guldiga ballerinaskorna jag skulle köpa i silver. De ska jag också, i sthlm.
Here they are, fotade med min favvekamera för en gångs skull, lillkameran siugah balle.
image45

Efter skoshoppingen gick jag och Josefina hem till hennes farmor och farfar och hämtade deras hund Butte. Honom gick vi med i typ en timme runt i gravarna och i innerstan.
När både jag och Butte var trötta gick vi hem till Buttes hem på klinten igen. Josefina var säkert också trött, men hon ska då alltid verka macho...
Vi cyklade hem och sedan dess har jag suttit vid datorn och gjort lite random saker.

Här får ni en bild tagen med the other, säääämre, kamera
image46 PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback