Yo!

Igår var jag och mina gurls hos Josefina och hade trevligt. Vi åt och sånt man kan göra tillsammans.
Vi satte på Snook, alltså inte nå dirty (även fast vi skulle vilja), utan bara en cd med dom. Det gav oss sommarminnen och vi dansade gladeligen. Det kom killar, och det gick killar.
Kvällens killskörd var: Rasmus, Dennis, Henrik, John, Nicklas och Adde.
Vi sjöng Singstar och dansade/hoppade/sprang omkring. Jag t ex sprang i soffan, det var rätt kul.
Kanske blev man av med några gram!? Alla skrek till alla låtar, eller sjöng gjorde vi :)
Det var Snook, Håkan Hellström, MANGE SCHMIDT <333333333, Timbuktu, Swingfly (clapping your hands *klappklapp* stomping your feet *stampstamp* you're doing your dance, but you don't even hear a beat, THAT'S ALRIGHT!!!) och självklart Baywatch theme song. Det var, oh, så trevligt.
När alla hade gått hem så var endast jag, Nikki och Nicke Håkan kvar hos Josefina. Vi pratade och sånt.
Josefina var skojig, hon frågade om hennes "båge" var torr... eeeh? "Vad heter det då? Knöl!?"
Mja, hon tänkte på armbåge :)
Vi somnade till Fantastic Four, Nikki pratade i sömnen, sen vaknade vi.
Jag anordnade sång-gissar-tävling som vanligt. Jag kommer inte ihåg om Nikki eller Josefina vann, kanske Josan!? Ställningen blev 20-19 (jämnt), alltså sjöng jag till 39 låtar på min iPod :))))) så fint sådär på morgonen.

Vi frullade lite och sen satt jag, Josa och Nicklas och pratade i flere timmar, om spöken och sånt kul!
Och fotboll, och kuwait, och barndomsminnen och annat trevlans.
Sen gick jag hem och kastade mig vid datorn <3
JAG ÄR ASTLÖÖÖTTT, heddå!

image74
hehehhehe, jag var på topp igår!

Kommentarer
Postat av: nikki,

JAG VANN FAKTISKT!

2007-04-23 @ 19:06:00
Postat av: Anonym

jag sprang också i soffan:P var uppe på bordet o dansde t.o.m :S:P men kul hade vi iaf:)

2007-04-23 @ 21:18:15
Postat av: Matilda

jag är ledsen nikki, du vann :)
och vem är du, oh hemlige soffspringare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback