Love's gonna get you down

Igår hade vi kräftskiva här hemma. En hel massa oldies inlusíve mig och Josefina.
Det var ganska lagom kul sådär. Både jag och Josa var trötta efter kvällen hos Isabelle.
Ojojoj vilken kväll det blev (Y)
God mat, skratt och dans. Kan det bli bättre?

Snart börjar skolan också, gymnasiet för min del. Det är nervöst och jag hoppas som fan att jag får en bra klass nu när jag ångrat mig och allt. Jag vill gå Estet biiiild :(
Jahaja, om det är någon mer som valt sam med bild som estetiskt val kan ju hojta till,
för det är väl det som räknas när dom sätter ihop klasserna!?

Ikväll ska jag träffa några från min gamla klass, jag tycker det är överdrivet eftersom vi varit ifrån varandra i några veckor. Men det kan säkert bli trevligt ändå!
På Onsdag är det Tallnäs som gäller, WHOOHO!
71276-147
Ellen har lämnat mig och åkt till Stockholm. Snart är hon hemma igen!!

Kommentarer
Postat av: malin

jag kan meddela att jag valt samsam med bild som estetiskt val.

2007-08-12 @ 21:39:57
Postat av: Matilda

woh, är det stenström?
det är mycket möjligt att vi hamnar i samma klass :)

Postat av: malin

japp, stenström it is.
yes, efter en 3 år lång pause så är det kanske dags igen. :)

2007-08-13 @ 13:11:05
Postat av: matilde

Ja, det var jättetrevligt! vi kommer säkert fortsätta träffas i kyrkisen :)

2007-08-21 @ 20:23:55
URL: http://nakenchock.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback