Damdamdidam

Oh, fin dag! Först datorkunskap, där vi ska spela in en film. Den kommer bli näääjs! Vi åt tacobuffé i Dessan också, det var ju inte i det sämsta laget. Jag slöt också tidigare på matten (och slipper matteprovet) för att gå och ha musik med min gamla klass. I like!
Efter skolan hämtade mamma mig, vi åkte och köpte en ascool, guldig tapet som vi ska ha i källaren :) Min källare kommer bli the place to be!!
På kvällen åt jag god mat, såg på Idol och åkte hem till Agnes. Där chillade vi loss, jag, Hedvig, Agnes, Ellen, Anna och Olivia. När alla blev tröttisar drog jag, Ey len och Ansi till Irma och chillade där istället. Den sistnämnda brüden drar ju till Indien i 3 veckor... lyx! Det var iaf myspys.

Nu är jag hemma och trött, fast ändå sprittlig. Konstig sinnesstämning, men så är fallet.
Imorgon ska jag iaf gå på stan och shoppa med min 4-åriga systerdotter, man, we're gonna have fun!!!
Girls gone wild, likzom.
Godnatt :)))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback