die poser, die

71276-202
HEHE, posarN^ i datasalen, med den sniggaste effekten, jadå!
Ibland är man allt lycklig när man har håla, då kan man ta lots and lots med roliga bilder. Det gjorde jag och Hedvig idag, och för att kompensera alla cp-tokiga bilder drog jag till med en riktig pose. LALA!
Idag har jag försökt hitta julklappar, utan resultat. Jag och den bästa Anna jag vet gick och åt mackor och wraps och allt vad det hette på Vinäger. Efter vår trevliga stund gick vi till Roxy för att kolla på en välgörenhetskonsert anordnad av språkeleverna på NV. Det var bra band. Dom som vann mitt hjärta var The Halleys Band. OMG, säger jag. I'm in lööööve.
Nu ska jag nog skriva min historia, så att Torre inte blir argar. Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback