HEH. LISTE!

Siffrorna står för vilken plats varje person har i min telefonbok.. om någon undrar ;P Lite uttråkad, kanske!

25. Diana Airikainen
30. Elias Svedberg
37. Sofia Hellenberg
48. Gustav Lillo
35. Erik Danielsson
24. Denice Roswall
66. Johan Hedberg
72. Julia Kvarnberg
79. Liza the Lizzard (min gamla lärare)
94. Oliver Jacobsson

Har du pussat nummer 72?
Hmm, jag tror inte det! Kanske på kinden..

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 37? 
Jag tror det var Tallnäs -07, eller den där mysiga kvällen några veckor efter. Ah, det finns mycket!

När ska du träffa nummer 48?
Jadu, när skolan börjar!

Är nummer 30 söt?
Jou, lille Elajas joe!

Vad var ditt första intryck av nummer 35?
Att han var snygg!

Hur träffade du nummer 25?
Hon började i min klass i lekis

Gillar du nummer 94? 
Inte som lover, men han är najs!

Har du träffat nummer 30 den senaste månaden? 
Jajemen1

När såg du nummer 72 sist?
Inatt C:

Har du varit i nummer 66 hus?
Nope, men han har varit i mitt ;O

När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
Dunno, skolan där också!

Är du nära vän med nummer 37?
Ganska får jag väl lov att säga!?

Har du gått på bio med nummer 79?
Jag tror faktiskt det, skolbio..

Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
Yeah, att dejta Julia är en dröm!


Vad pratar du och nummer 79 oftast om? 
Vi pratar inte med varandra, om vi träffas är det om hur det är på gymnasiet typ!

Känner du nummer 48?
Ja, det gör jag!

Skulle du kunna ge nummer 24 en kram?
Ja, det skulle jag kunna!

Hur är vänskapen mellan nummer 37 och 66? 
Jag tror faktiskt att dom är kompisar!
 
Hur länge har du känt nummer 35?
Inte länge, den här hösten typ


Har nummer 25 ett förhållande?
Nej, det tror jag bestämt inte

Har du velat slå 94 i ansiktet?
Jag har säkert redan gjort det, haha

När träffade du nummer 37 sista gången?
Det var på stan igår :)


Kommentarer
Postat av: dirtee-d

WOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOHOHOH!!!
JA E MEEEEEE, aj gadd mannen!
jag vill ha.. världsfred.. och.. att alla barn i världen får en utbildning! :D:D:D
varför e ja me?? :D:D::D:D o varför nummer 25 ;)

Postat av: Matilda

Hahaah, jag glömde skriva vad det handlar om! Update, update!!

2007-12-23 @ 21:50:16
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: dirtee-d

hörri cörri. jag har verkligen försökt men det går ba inte :( förlåååt
det går bara att bajsa till sig själv, men det är bara för att min kompis har en bror som skall bajsa på henne. :( fan fan-

GOD JUL!

2007-12-24 @ 08:37:53
URL: http://dirtee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback