I thought you were the handy-man

71276-203Nu har jag lov! HAHA på er andra som slutar imorrn.
Ikväll vill jag ha kul, lyssna på bra musik.. och sådär! Jag känner att jag mår bra nu.
Något som bidrar till gladheten är The Knife, jag tröttnar aldrig. Mina favoriter i dagsläget är Handy-Man och Is it medicine. Och Heartbeats såklart, alltid! Mjau på dom.
Nu längtar jag mest till imorrn, ska köpa julklappar och träffa the najs one.
So long (Salami som Ebba sa, haha)




"Om man bortser från krig och cancer - finns det något otäckare än en navel som inte är centrerad?"

HAHA, nej!

Kommentarer
Postat av: Milly

jag blir så ledsen när jag hör heartbeats för jag tänker på Kanye West som bara samplar alla bra låtar. Och jag vill inte tänka på Kanye när jag lyssnar på The Knife.. :C Det är så synd för att den är en av dom bättre låtarna :CCCCC

2007-12-20 @ 20:20:17
Postat av: Olivia

Matilda, jag saa ju att den inte var braa!!

2007-12-21 @ 15:03:57
Postat av: Matilda

Jag tycker remixen är bra, och OLIVIA, det är inte Kanye :C Det är hans emsiii.
I love både Kanye och The Knife, jag :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback