Jag har aldrig fångat en enda dröm

71276-209
Just call me, duuuude!


Det luktar bajs (gissar på att Kurre varit i farten), jag är trött och mitt rum är stökigt. Det enda man kan göra är att stänga dörren och sova!

Min kväll har förgyllts av utklädning med Ellen (vi klädde ut oss till modebloggerskor, överklasstanter samt mor och son).
Efter några tuffa photoshoots kom THATHA GANG innehållande Olivia, Hedvig och Anna. Vi krossade pepparkakshus och tog mer snygga bilder. Ellens buse till pappa kom utanför fönstret och skrämde skiten ur oss, det var riktigt skoj, speciellt eftersom Ellen tog en prima bild i farten!
Olivia, den korven, skulle träffa sin fästman Mörten så vi gick med henne en bit. Lilla Ellen fick assistera oss äldre också. Hon fixade det fint och är värd en applåd, tada!!
Vi andades fresh air och kissade bakom ett träd (gangstah) innan vi lämnade av Hedvig och gick hem till våra egna hus.

Jag vill också tillägga att ni kommer dööö om ni hör mig spela When the sun goes down eller Turn a square för er. Jag spelar som en jävla kratta, men fyfan vilken känsla jag har. SUPERNICE, SUPERCUTE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback