kattkatt

Idag har jag bakat lussebullar, ätit lussebullar, pusslat, lyssnat på julmusik och fotograferat. Julmys på hög nivå! Mamma och jag är typ proffs på pussel, fast mest jag, mamma måste hoppa upp på bordet ibland för hon ser inte bitarna så bra. Ni vet hur det är med oldies och ögon!
Nu ska jag klä på mig lite, sen träffa Julia och Olivia. Vi ska gå på julskyltningen och fika med Anna och Ellen.

PS: min katt ligger i min säng, fastän han vet att han inte får, men han är så söt och lurvig. Reminder till Olivia: Han heter Kurre, inte Sture! DS

Kommentarer
Postat av: olivia

Fika med anna och ellen? varför sa ingen det till mig för?
Pelle är ju ett annat namn på katten som passar bra när man säger det till honom. han ser åtminstonde glad ut :)

2007-12-02 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback