nu är det mat

71276-199
Onsdag är så freakin' najs. Först bild hela förmiddagen. Fast nu har vi form, klurigt men kul! Efter lunch har vi idrott också, det kunde man ju skippat, men vafan.. lite ska man väl röra på sig. Idag fick jag iaf gå tidigare eftersom jag skulle till naprapaten och massören. INTE GOOD tänkte jag, men det var inte så hemskt som sist.
Mycket knak och några tårar senare (haha jag grät NÄSTAN) var jag klar, men jag måste dit igen, på jullovet.
Fyfan!
Imorgon är det lucia, om jag inte är för sjuk ska jag pallra mig iväg, tidigt-tidigt, och se mina kära gamla skolkamrater från Solberga sjunga.
Jag tänker nog vara hemma ändå, eftersom jag och Tor inte gjort vårt historia-arbete, puss på oss.
Puss på mig. Puss på er. Puss på den där snubben! Mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback