stockholm serenad

Idag har jag äntligen köpt julklappar, inte världens roligaste, men min familj får fan nöja sig!
Julklapparna inhandlades med Josan, hon är fan otrolig, jag mår så bra av att vara med henne. Puss påddi!!
Imorgon ska jag faktiskt gå på stan med hiphop-Anna och sen ska jag på middag hos Charrman, det ska bli så kul. Som present till värdinnan har jag knåpat ihop något.. personligt. Jag har hört att sånt uppskattas!
Efter middagen ska jag nog se The Halleys Band på Roxy, omg I'm sooo gonna be their groupie.

Nu däremot är jag så taggad, nyår hägrar och jag ska tillbringa den med åtminstone en av dom bästa tjejerna jag vet. Anna heter hon, hiphop-Anna. Hon är alltid så hiphop, fett coolt tycker jag. Jag vill vara mer som hiphop-Anna.
Well well, nu ska jag hitta på något! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback