tell no one about tonight

Ååååh vad kul jag hade igår! Först drog jag hem till Hedvig och förfestade tillsammans med några NV-are. Det var skoj och jag blev sådär lagom! Vi drog ner vid ca halv elva, för att mötas av en dryg jävel till vakt. Hedvig, Clarissa och Rehn kom inte in... Fyfan alltså. Tillslut kom dock Rehni in, men inte dom andra :(
Jag dansade iaf på, som en galning. Jag och Anna scorade. Det var så himla kul!
Tyvärr så dansade jag för vilt (jag tror det var till The Sounds) så jag tappade mitt kort till garderoben, så efteråt fick jag återigen handskas med bajs-vakten. Han var så jävla dryg och arg.
Nu är jag glad som fan, och trött, men ändå.. GLAD! Helt sprittlig!!!
Fredag imorrn också.. ska vi "småtjejer" hitta på något eller? Haha
Ciaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om nya klassen och allt det där, dåååå.

2007-12-06 @ 18:30:27
Postat av: anna

Jaaa, vi är bäst!!
Jag tycker verkligen att vi "småtjejer" ska göra nått :)

2007-12-06 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback