What a scummy man

Igår spelade jag som fan på min nya bas, jag kan nästan When the sun goes down med Arctic Monkeys nu. Om man inte lyssnar noga så spelar jag perfekt!!
På kvällen kom Anna och Hedvig till mig för att ha övernattningsparty. Vi pratade strunt, badade bastu och såg på film. Jag hade förberett i källaren med popcorn, ljus och läsk. Hedvig gick förbi ALLT utan att märka mitt hårda arbete. Det kändes som en kniv i bröstet typ... fyfan :C
Vi såg Råttatouille, fast jag sov mest, så jag måste se den igen!
Idag var jag och Anna på stan för att kolla rean, och som vanligt hittade jag inget billigt. Jag köpte en tjocktröja på Carlings, ett par beiga Cheap Monday (SNYYYYGGAAA!!!!), en blårutig sjal och en grå kjol. Jag tyckte det var bra köp alltihop, eftersom allt kostade knappt 1000 kr. Anna den jäveln hittade däremot en Rodebjer-kofta som var nersatt från 1099 till 399. AHMAGAD!
På stan såg jag också en kille med snyggaste tishan evva. Jag var sååå nära på att gå fram och fråga vart han hade köpt den, men jag vågade inte såklart..

Ikväll ska jag hem till Josefina och vara vaken hela natten. Eller skulle vi sova?
Det återstår att se. Vi ska iaf se på film och mysa, jag hoppas på att vara vaken, för jag har kommit på massor av bra väckarsätt :D
Nu ska jag spela lite bas, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback