Alla Hjärtans..

Så kom vi till den här überkommersiella dagen. Trevlig dag, men, hmm, lite ensam sådär.
Fick i alla fall en ros idag av min älskade, älskade Josefina!
Det gick himlans bra för mig på läsförståelsedelen på nationella, svenska dåra.
Missade bara en poäng, inte för att jag vet hur man kunde ha fel på det flum-provet, men anyway, väldigt nöjd.
Hela svenskalektionen var klippa och klistra, äntligen fick jag utlopp för mina "klippahjärt"-talanger.
Alla i min underbara klass skrev små dikter, eller rim. Jätteroligt!
Mitt till Jakob LL var nog bäst; Jakob LL, du är snäll, snäll!
Efter skolan skulle jag och Josefina ta en sväng förbi Nikki och lämna lite SO-saker, men vi råkade fastna hemma hos henne. Snackade mest bara om en sak (läs: person). UH, vad vi är tjejiga, haha!

Imorgon åker mamma och hennes sambo till Gambia, men inget lattjo här, vi (jag, Josefina) har "övervakare", hmm..
Lite random personer ska kolla till oss så att vi inte gör nåt hyss!

Dagens bra:
- Nationella-resultatet
- God skolmat (åh, jag älskar god mat)
- Klippa och klistra
- TRÄFFA NIKKKKKKI (aa, försök säga många K:n på rad)
- Min allahjärtansdag-outfit, hah

Dagens dåliga:
- Vädret
- Ingen k to the ille på speciella dagen, va!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback