Domingo

Helgenbubble
Såhär kan jag sammanfatta min helg; Trött, trött, trött.
Och konsekvenserna efter att ha fått 50 paket tuggummin av mamma har varit ONT i käkarna.
Tuggar nonstop med typ 4 tuggummin i munnen samtidigt, jag vill alltid ha nya eftersom smaken är så god i början ;) Tur att dom är sockerfria!

Helgens sammanfattning kan få inkludera Svampbob Fyrkant också, jag har sett minst 4 timmar med Svampbob, Nickelodeon visar ju en massa på helgerna. Det är då ett barnprogram som är riktigt bra.
Annars är jag inte så mycket för såna där relativt nya barnprogram, tacka vet jag barndomens Disneyklubben med Lilla Sjöjungfrun och Aladdin. Vad är de här nya för något? T ex dom hära.. va heter dom? Hmm, Trollz och allt det där. Är Bratz ett tv-program? Anyway, det verkar vara skit!
Och alla dessa manga-serier. Pókemon har jag aldrig förstått mig på, och den där när dom står och vänder på kort så ploppar deras "gubbar" upp, jag fattar aldrig vad det går ut på!?
Nej, de enda bra på Nickelodeon just nu är definitivt Svampbob, och Creep School såklart!
Ge mig Disney Channel så kan jag dela med mig av mina barnprograms-synpunkter även på denna kanal!
Ehm, dags för lite OC kanske!? Ciao

Kommentarer
Postat av: anna wintour

visste du att tugga tuggumi är en bra kondition för huden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback