fredag är ändå den dagen som känns bäst

Idag vaknade jag och Josefina utvilade under trappan.
Vi duschade och drog till skolan dä musiken väntade. Vi ska börja arbeta om klassisk musik.
Vår klass var bäst på att komma på kompositörer och stycken, förutom 9F, men det var fusk sa Pelle (mussemajjen), för dom hade haft föräldrarna till hjälp på föräldra-hälsa-på-dagen!
Efter skolan, som var tråkig, åkte vi hem och jag satte mig vid datorn.
Har förbannat mig över att jag inte får in bilderna med RAW-format på min dator, isch vad det stör mig!
Jag och Josefina har dansat till gamla rockklassiker, på vår megastereo.
När jag vred upp lite vibrerade hela huset, det var jätteskoj. Jubelrop hördes i mitt vardagsrum när "Eye of the tiger" kom. Eller "I am the tiger", som Josefina trodde att den hette ända tills i 8an då jag föklarade vad den hette!
Nu sitter vi iaf och nördar oss vid datorerna, jag sitter vid min älskling (2a från vänster)!
Ikväll ska vi väl ha lite skoj, fast alla tror att det är fest hos mig, härmed DEMENTERAR jag det ryktet.
Vi ska nog inte ens vara hemma!
Ikväll får vi mat hemma hos Josefina, dom ska ha mexikansk afton, ME LOVE!
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :)

71276-13
Familjen Lindby/Bergwalls "kontor", Starring Josefina Hultgren



Dagens bra:

- Började sent
- Kom 11a på Gotland Word Championship (lite får man väl skryta!?)
- Fixat både det ena och det andra
- Ätit godis
- FREEEEEDAG!

Dagens dåliga:
- HEADACHE :/
- Vädret, som vanligt
- Det blixtrade i kontakturtaget :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback