JA, lista!

Snodde den här listan av Annie! Var det okej måntro? Hoppas det!

10 favoriter:
Färg:
Hmm, beror på årstid. Men överlag; röd!
Mat: Åh, hur mycket som helst. (MAT-ilda)
Band: Artist: Salem Al Fakir
Film: Men jag ser ju aldrig på film.
Bok: Änglar av Marian Keyes (rättstavat?)
Sport: Tennis!
Årstid: SUMMER
Veckodag: Fredag eller Lördag
Glassmak: Bubblegum på Glassbaren
Tid på dygnet: 19.00

9 för tillfället:
Humör: Lagom trött
Smak: Melon-tuggummi-smak
Kläder: Grå/svart-mönstrad miniklänning, röd oversize-kofta, svarta tights!
Bakgrund: Egentagen bild på nån blomma! (oh, så originellt?)
Nagellack: Endast nagelstärkaren från manikyristen.
Tid: 21.52
Omgivning: Rött sidentäcke! I min säng, i mitt rum.
Irritationsobjekt: Att mamma vill att jag ska komma upp.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Det måste varit Nicoline, grannar mellan 0 och 4 år!
Screen name: Huh?
Husdjur: Ludde, våran hund! Hade honom redan 6 år innan jag föddes.
Piercing: Tog hål i öronen på min sjuårsdag.
Förälskelse: Hmm, Adam kanske!?
Musik: Elvis, haha
Bil: En gul i plast
Kyss: Jag säger bara E

7 senaste:
Cigarett
: 3 veckor sen?
Mat: Någon fiskrätt.
Dryck: Juice.
Biltur: Haha, idag från mitt till Josefina (ca 100m.)
Kyss: Weeks ago, eller nåt..
Spelad låt: Det vågar jag inte säga, haha
TV-program: I en annan del av Köping

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Josefina några gånger..
Brutit mot lagen: Kan man säga
Blivit arresterad: Nejdå
Badat naken: Jajemen, senast på Tallnäs!
Varit med på TV: Östnytt!
Kysst någon du inte känner: Ja, tyvärr

5 nej tack:
Kläder: Såna här "hej jag är jätte-emo ch måste ha kontstiga kläder för att alla ska se att jag är emo,jätte-emo"
Mat: Fiskpanetter, lever
Musik: klassisk
Dryck: Vet inte
Personlighetsdrag: falskt

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Satt vid datorn, satt vid datorn, satt vid datorn och... åt!
Du kan höra just nu: Fläkten på datorn, nåt i från rören, nåt "tänk-ljud" från datorn och tangentbords-klick.
Du inte kan leva utan: Mamma, vänner, mat och JOSEFINA!
Du gör när du har tråkigt: Hmm, datorn, köper en tidning, äter frukt och tänker.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Josefina, Nikki och... jag vet inte
Du tycker om: Mamma, min bror och Josa såklart!
Du inte gillar: Skäms på mig, men just nu är ja så trött på min pappa :/

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe!
Vår eller höst: Vår, såklart

1 önskan: Att jag och Josefina kommer vara vänner ända tills vi sitter på hemmet och dör!

Kommentarer
Postat av: Josa

matilda, vi kommer LÄTT vara kompisar hela livet ut_D

2007-02-14 @ 22:50:33
Postat av: annie

självklart var det okej, gullet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback