life will smile for you

Oufh, jag sitter här och kollar en massa modebloggar och hemsidor. Ser huuur mycket fina skor och klänningar som helst. Och den här Chloé- väskan hade ju inte vart helt fel. Den kostar ju bara ungefär 10000, hrmpf. Nae, nåt billigare får det bli. Och spana in dom här Miu Miu- skorna, jättefina till sommaren.
Ge mig vår också, så jag kan få köpa den här! Eller ge mig alla på den här sidan.
Eh, dags att skaffa sig ett jobb?!

Jaja, nu sitter jag och Josefina här och ser på tv, Wildboyz för stunden.
Sista natten Josefina sover här, sen åker hon till Norge.
Imorrn ska nog Nikki sova här :) Eller var det på Torsdag?
Anyway, allt jag skrivit fösvann, så jag har nog inte fått med allt nu. Menmen..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback