monday

Ja, så var det Måndag igen, uh, sämsta dagen i veckan, förutom Tisdagen kanske, hmm.
Har känt mig så sjuukt trött och febrig idag, men efter lunchen kändes allt mycket bättre.
Kollade lite bloggar och såg skitsnygga
LV-väskor! Det borde komma in nåt liknande i budgetvariant till våren! En silverväska, eller silvriga ballerinas ska jag ha.
Men innan våren ska vi klara oss igenom några skitmånader, och Alla hjärtans dag!
Nån mer som inte gillar alla hjärtans dag? Visst, jättemysigt om man har nån att fira med. Men jag då? Ska jag ge mig själv en ful nalle med ett hjärta? Nej, det skulle jag inte ens vilja ha annars.
Hursomhelst; låt oss säga att man har kille/tjej, känns det inte lite ospontant att få något!? Jag skulle i allafall uppskatta det mer en annan dag på året. På Alla Hjärtans dag får jag känslan av att man MÅSTE ge något till någon, varför gör man inte personen extra glad på en vanlig, trist vardag?
Fira kärleken alla dagar på året!
Jaja, antar att jag blir lite surkärring för att jag inte har någon som ger mig rosor.

Igår tränade jag i allafall, det känns nu. Imorrn blir det träna igen, måste ju vara überfit inför sommaren och Tofta Beach, haha! På tal om sommar, KOM NU! Jag dör snart i det här mörkret, jag blir blek och jag är trött på att behöva ha min skidjacka.. hmm...

Dagens bra:
- Sydde mycket på min klänning
- Köpt VR

Dagens dåliga:
- Mitt konto är tomt :/
- Orkade inte gå på kören
- Nikki var sjuk
- Kände mig sjuk
sommar -06
     sommar -06
ge tillbaka färgen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sommar kvällen/natten bilden är tagen var najs!

2007-02-14 @ 22:32:42
Postat av: josefina

glömde skriva att det var från mej, josa.

2007-02-14 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback