SPORTLOV!

lajla

Idag har jag frusit lite i min lila klänning (H&M) och tights (Åhlens).
Jag lämnade inte in förra veckans, eller veckans, engelskaläxa,
eftersom jag inte gjort dom, hmm.
Idag har jag inte gjort något heller, förutom skolan. Bara städat en massa eftersom mamma kommer hem från Gambia imorgon! När jag plockade undan glas som stog lite överalt i huset tänkte jag vara smart och bära alla på en gång. Så jag staplade sju glas i ena handen och tre i andra. Jag hade två tunnare "grogg-glas" som sprack, typiskt.
Det jag har kvar nu efter allt diskande, blom-vattnande och plokande är dammsugning, något av det värsta ja vet. Jag får alltid ryck när jag dammsuger, speciellt när dammsugaren fastnar i trösklar eller stolar.
Hmm, bäst att sätta igång nu.
Ikväll ska jag till Isa, det ska bli muy trevligt, see ya'll, ciao!
71276-17
Jag har klippt mina naglar och målat dom JÄTTErosa, Uuuuh!

Och nu är det maddafakking sportlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback