Wednesday

De senaste dagarna har jag inte gjort annat än att kolla alla dessa modebloggar, jag får sånt ha-begär.
Nu är det ju New York FashionWeek också, så man ser så mycket fina saker.
Fast om man hittar något fint så är det typ från MiuMiu eller nåt annat svindyrt märke alt. från butiker i Sthlm,
det blir nog till att åka dit snart, när alla vårkollektioner börjar ramla in.
Till sommaren ska jag ha jättemånga korta klänningar, som man kan visa sommarbruna ben i.
Till det vill jag ha platåpumps, mmm då bir jag fin.
Och ey, ge mig en väska med lång axelrem!
I sommar blir det nog mycket jobb också, på Badresturangen på Fårö, tillsammans med Josefina, såklart!
Det kommer nog bli kul också, det är trots allt Sudersand på Fårö vi snackar om.

Igår var jag med Nikki, Isabelle och Josefina, vi kollade på Sunes sommar!
Ärligt talat så är det den bästa svenska film jag vet, har aldrig sett en flm så många gånger.
Det är så mysigt på campingen, jag älskar att bo i husvagn och att kunna springa ner till stranden hur lätt som helst, synd att det var några år sedan sist. I sommar hoppas jag på att få campa med tjejerna,
det vore ur-mysigt.
Liksom, finns det något mysigare än förtält? Ja, mig är det inte svårt att imponera på, här behövs ingen lyxig spa-weekend. Ge mig bara en husvagn... med förtält.
Tillbaka till filmen, det ser sååå härligt ut när den där tjejen (ohno, jag borde veta vad hon heter) hoppar ner i sanden, efter det att hon öppnan snusdosan med örhängena. Tro mig, det har jag testat jättemånga gånger när jag var mindre, men jag antar att det är mysigare om det går lite i slowmotion, och man har en söt kille att skynda sig till!
Fast den absolut bästa scenen är när Håkan kryper på stranden med ett förstoringsglas, iförd väldigt snygga (hrmpf) speedos. Jag vet inte varför jag gillar den så mycket, men så är ju Håkan min favorit också.

Jaja, idag är jag sjuk så jag halvligger här i sängen med min laptop och försöker hitta på något icke-ansträngande att göra, det blir väl till att återgå till bloggläsandet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback