weekend

Igår hade vi chiill, tände en massa ljus i källaren och hängde i soffan.
Efter en stund fixade jag musiken, som vanligt. Det blev min berömda house-skiva som Cilla haft hos sig sen nyår. Jag och Nikki dansade, dock rätt oseriöst, men det var lite kul.
Förresten så var Bella med till kl 00 typ, då hade vi inte kommit ner i källaren ännu.
Nåja, vi dansade, chillade och kollade datorn då och då. Runt halv 2 kom Isa med följe också.
Det var meningen att vi skulle följa med Isa tillbaka till henne, men vi kom inte iväg förrän halv 4, bara jag och Nikki gick med, men vi bestämde oss snabbt för att gå hem istället.
När vi kom hem såg vi, jag, Josa och Cilla, på "I en annan del av Köping". Nikki hade somnat.
Vi orkade inte se hela avsnittet så det blev bums i säng.
Imorse vaknade jag och var trött, mumlade något till svar när Cilla och Josefina sa hejdå och gick.
Nu ligger Nikki i min säng, och jag sitter  min soffa, och sen ska jag och Josefina på en fashionabel shoppingtour på Skarphäll City. Jag ska handla lite diverse hudvårdsprodukter och så ska vi nog köpa mat!

See you / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback