7/1-07

Gårdagen var till en början som alla lördagar; sova länge, sitta vid datorn och bara slappa. Men sen, då hände de grajja. Jag drog hem till Isa, vi lagade mat och spelade kort (oh yes). Senare kom ett par killar vid namn Erik och Alexander, dom hade varit på fest dom!
När klockan närmade sig ett så kom Oliver, därefter tog vi taxi till Max.
Vid Max hittade vi tre bedårande pojkar som hette, heter, och kommer fortsätta heta Johan, Einar och Karl.
Eftersom min väska är hos Josefina, hrmf, så hade jag inga pengar, men Johan kom som en riddare på vit häst och bjöd mig på en pommes.
Nån gång kan han få något av mig :)
När vi pratat lite, tagit kort på en hamburgare (?) och ätit klart gick vi hem mot Isas hem.
Vi boxades, sjöng och hade en trevlig liten promenad hem.
Karl slog mig med en handske, och jag slog honom med en vante.
Sen blev det trevlans i källaren, vi lyssnade på musik och, ehm, vad gjorde vi mer?
Ja, runt halv 5 kanske, gick grabba hem och vi somnade.

Klockan 9 nästa morgon (idag) väckte Isa oss, men vi sov vidare.
När klockan närmade sig 12 så cyklade jag hem till mitt fina hus i östra Visby.
Trött som jag är har jag nu druckit massor av kaffe, hoppas det hjälper.
Dags att ringa Josefina, och sedan ska jag vara med Olivia och kanske Ellen :)

GBU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback