m+s=sant

Imorgon börjar skolan, och det betyder att det bara är ungefär 5 månader till skolavslutningen!
För att njuta så mycket jag kunde av den sista lediga dagen på länge har jag lyssnat på musik.
Jättemycket musik!
Så, efter det här härliga lovet ska vi ha nationella prov, och vi ska välja till gymnasiet.
Efter att ha varit helt inne på Estet-bildoform, och sedan helt ändrat till Handel har jag nu bestämt mig;
Det blir Sam Journalism/Media.
Jag gillar ju att arbeta med foto, layout och sånt, så det blir nog bra!

Nu ska jag lyssna på Salem Al Fakir, mmm :)



Kommentarer
Postat av: alina.

haha. så du har vart inne på exakt allt jag varit.

2007-01-08 @ 19:21:48
Postat av: Matilda

haha, är det sant? :D

2007-01-08 @ 20:00:55
Postat av: annie

jag ska också gå sam media/journalistik. see you there.

Postat av: matilda

Annie; Vad roligt :)

2007-01-09 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback