ointressant information

Igår tränade jag för första gången sen i somras någon gång, kändes bra.
Det märktes att jag inte har tränat, kändes som att jag skulle svimma, och jag är jätteklen i armarna!
Nu, dagen efter, har jag värsta träningsvärken i armarna, bröstmusklerna, magen och ryggen.

Efter träningen, och lite dator, åkte jag och Nikki till Södervärn för att se på IBK. När vi kom dit såg jag en bekant på andra sidan, det var Olivia. Inte visste jag att hon skulle vara där. Jag gick dit, hon var där med hennes syster. Oskar och Oliver var också där minsann.
Nikki försvann, men jag blev helt inne i matchen, det var första innebandymatchen jag sett, men det var jättekul!

Efter innebandyn åkte jag hem till min kära dator, som jag ägnar lite för mycket tid åt.
Snackade ihop mig med några flickor, dom kom hem till mig! Det var Nikki, Cecilia, Isabelle, Josefina och Siri. Vad skulle vi hitta på?
Mja, efter ett tag av tristess fick vi dit David, Johan, Einar, Karl och Dörje. Men den där Dörje drog på en gång. Hann inte ens andas så var han borta.
Vi lyssnade på musik på min megastereo, dansade lite och pratade.
Bella, Cilla och Nikki åkte hem.
Men man visste inte ordet av så var Cilla tillbaka!
När min mamma m. sambo kom hem sprang alla ner i mitt rum. Mamma tyckte inte att dom skulle vara där för länge, men tror ni att jag brydde mig?
När klockan närmade sig 4:a gick Josefina, Johan och Einar. Strax efter gick Siri också hem.
Själv blev jag kvar med David och Karl, som nu sov så sött i min säng. David väckte honom och efter ett tag så gick dom också hem.
Jag somnade ungefär halv 6, och vaknade halv 2.

Då gick jag till datorn (L) och satt där tills klockan var 3.
Gjorde mig i ordning och kastade i mig lite mat. Då hade jag inte ätit någonting på mer än ett dygn, och jag var ändå inte så hungrig, konstigt!
Jag stack till kyrkan, Josefina och Nicoline var också där. Var på mässa, sen åkte jag hem och åt mat igen.

Nu sitter jag åter här vid datorn!
Ikväll ska jag se I en annan del av Köping, verkar roligt.
Och förresten.. Vem har glömt sina vantar här?
Var vänlig kom till mitt rum och hämta dem, de ligger ovanpå min garderob.

GBU

Kommentarer
Postat av: nikki

" jag dööööööööör " imorgon blire träning igen, sockertopp :)

2007-01-14 @ 23:25:23
Postat av: matilda

m-m-m, hoppas jag inte dör idag också! :)

Postat av: matilda

oh, jag dog inte, inte alls! efter som jag inte tränade.. grrrr

2007-01-15 @ 17:52:43
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: nikk

hah, mmm, grrrrrrrrrrrr

2007-01-20 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback