onsdag

Idag har det varit en vanlig onsdag. Tråkiga lektioner, tråkig idrottslektion när vi skulle hoppa över plintar :(
Efter skolan gick jag, Josefina, Nikki och Isabelle till Vinäger och fikade. Vi pratade om viktiga och oviktiga saker. Men det mesta var roliga samtalsämnen, kom på mig själv med att skratta liiite för högt ibland.
Bella var tvungen att dra kl 5, och när klockan närmade sig 6 drog vi andra också. Vi fick en rätt omysigt plats idag, tyckte jag! Rim!

Så, jag kom hem, åt lite mat för att sedan åka ock träna. Nikkis snälla mamma kom och hämtade oss med bilen.
Till Smiskis och Fettis åkte fyra glada tjejer vid namn Matilda, Josefina, Cecilia och Nikki.
Bella kom med sin moppe, och stackars tös fick stå och vänta i en kvart, hon visste inte att vi redan kommit.
Jag tränade som jag aldrig tränat förr (förutom utomhusträningen med fotbollen när jag inte visste vart jag hade mina ben till slut). Ojojoj, vad jag var duktig. Nu blir jag helt exhausted i armarna bara av att trycka på tangentbordet.
Dags att sluta, kanske!?
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback