Jag älskar dig. Jag har aldrig känt såhär förr.

71276-141
Igårkväll var jag med min vapendragare Josa. Henne tröttnar jag aldrig på!
Vi träffade trevliga stockholmare, spexade och gled.
Jag, Josefina och Wille hittade en tjej som såg murar överallt. Det var väldigt synd om henne eftersom hon inte valt att få droger i sig. Vi försökte hjälpa dom att skaffa taxi vilket gick sådär.
Ja, vi hängde där med murtjejen och nån annan schyst 20åring. Hon hade ungefär samma frisyr som jag.
Efter en stund kom Isa, Ville, Mattias och Aron tillbaka från Norderstrand och vi gick uppåt. Hejdå sa vi till Wille och Ville!
Vi skulle till donken men jag och Jossen gick hem istället. Det var asnajs och en kille som upptäckte mitt hyss sa "Jävlar!" och skrattade. Det var ganska pinsamt.
Halv 4 kom jag äntligen hem och bokstavligt talat så kastade jag mig i sängen.

Idag ska jag och JOSAAA till el stado och kolla, klippa, steka samt hämta våra cyklar!
HEDÅ!

Intern till JOsENn: Jag älskar dig. Jag har aldrig känt såhär förr!
             WAHAHAHHAAH, Jävla Olle!

Don't worry, be happy. MAMA

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha,jaaa jävla Olle!

2007-07-21 @ 20:04:21
Postat av: Jossan

dem är för sköna asså, våra arbetskamrater<3

2007-07-21 @ 20:05:19
Postat av: Anonym

du har blivit jätte dålig på att blogga! jag saknar din blogg!

2007-08-03 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback