Jo, pose, de gillah ja de. Är dock inte posarN^ än :(

71276-140Hey babe, take a walk on the wild side71276-139

Ikväll ska jag och José träffa några bekanta, jag hoppas innerligt att en av dom beter sig!

Gårkvällen var iaf mys. Jag, Ellen, Isa och Ida åt nachos på Munken. Ellen bjöd (tack!).
Servitören var snygg och vi fick drinkar av honom. Alkoholfria såklart.
Några snubbar runt 30 år satte sig vid oss och snackade, en diskussion om hinduism/buddhism startade.
När vi inte fick vara kvar längre gick vi neråt, hittade bodybuilders m.m.
Kvällen började bli natt och Ellen och jag ville dricka chai-latte. Vi hittade ETT öppet kafé men deras chai var slut och kaffemaskinen avstängd. Efter mycket gående fram och tillbaka var vi så illa tvungna att gå till donken.
Folk kom och gick, vi också.
Jag kollade lite Nile City och somnade.

Nu pyser jag till Josefina. HEDDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback