you know I tried, but I never found my feelings for you

Veckan har spenderats på Fårö som vanligt. Att stå upp i nästan 4 dagar tär på min lilla kropp. Mina fötter blir platta och jag får diverse ryggskador. Igår kom jag dock hem till härliga Visby, där träffade jag Nikki, Cecíle och Belle.
Vi skulle sett på skräckis men blev kontaktade av Nicoline och drog ner till strandpromenaden.
Där var det livat, i jämförelse med hur det varit sen förra sommaren.
Vi träffade Aron, Filip och Räsmus. Det var la trevligt. Ta det piano och prata med folk!
Vid ca tjugo i 3 åkte jag hem på min bajk.

Idag åt jag donke med mojjen. Jose kom och joinade, jag sa adjö till mammen och jag och joshua gleeed ner till almedalen. Där solade vi till halv 5. FETT NAJZ!
Nu ska jag ta en dusch och åka till Ica Maxi (L). Jag och Jossan ska köpa kyt å pära till kvällens grill-chill hos Bellen. RING MI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback