BABY WE WERE BORN TO RUUUN!

Joe, nu äre såhär va att jag bara har legat i sängen idag. Jag har dock dragit en repa på övervåningen och käkat lite melon, för att sedan återvända till sängen. Jag har mest lyssnat på musik, sjungit och (detta gjorde jag inte i sängen..) dansat. Jag gillar att roa mig med själv.
Lyssna på Ghosts hörrni, ett svensk popband som är jefligt bra. Stop är min favvolåt!

Ikväll ska det grillas järnet hemma hos Josa, jag hoppas såklart på dans. Alltid vill jag dansa.
Denna kväll vill jag helst shaka booty till Knock on wood, Bad (EM-JAY!!!) och lite pappamusik (Bruce Sprngsteen)
hade inte suttit helt fel.
Jag vill äta god mat eftersom mitt näringsintag idag bara bestått av vattenmelon och en knäckemacka.
Och tandkräm..
På tal om tandkräm så kollade jag inte på tuben idag när jag klämde på den.
En ca 10 cm lång tandkrämskorv åkte ut på min hand, för att sedan hamna på handfatet, kameran(?), den andra handen och väggen! Till sist hamnade även lite på tandborsten. Det vart lite tokigt.

Nah, nu ska jag dra på feta 70tals-discon och sjunga högt och dansa vilt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback