no chocolatecovered candyhearts to give away

Japp, vårkonserten avklarad. Jag älskar att sjunga!
Idag solade jag och Josa, det blev jävligt najs. Efter köpte vi mat på donken och åkte hem och åt.
Det satt fint i kistan och jag blev helt vild när jag hittade Bruce Springsteen - Greatest Hits.
Josefina berättade att hennes pappa brukade rocka loss till den. Precis som jag kände för att göra.
Hennes lillebrorsa hade ställt upp trumsetet på köksgolvet. Det bestod av 3 kastruller och en hemmagjord trumma.
Den andra lillebrorsan hade gjort trumstockar på slöjden så där satt jag och lirade.
Efter en stund hamnade jag och Jossan i hennes brorsas säng där vi la lappar och lekte Humle och Dumle.
Vi hittade en lapp där de stog "Oskar är bajs" på andra sidan stog det med jättegullig text "Emil är knep".

Vi gled ner och kollade Talang 2007-finalen. Såg inte vem som vann dock.
Nicklas kom och jag visade mina HumleDumle-kunskaper. Sedan gick jag hem till min kära säng och har slappat här sen dess.

Imorgon hoppas jag på fiiiint väder, då kanske jag ska grilla med några favvotjejer :))))))))))))))))))))))))
Nu ska jag sova, vilket jag inte kommer göra. Ja, mina små väninnor vet nog varför.
Hihiihih.. jaja. Nanni Kuddil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback