I get this feelings sometimes

Torsdagen har varit så mysig, asvarmt väder, basketspelande och mys i solen.
På rörelsepasset gick klassen till östergravar och spelade fotboll, och på vägen dit var jag så himla glad.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag bara skuttade och skrattade. Tillslut blev jag så glad så jag kunde ha gråtit, haha.
Jag åt för mycket mat idag också, men detvar så gott. Marcel skjöt spaghetti i mitt hår, rrrr, det startade ett litet spaghettikrig vid vårt bord. Marcel råkade även skjuta en spaghetti bit i någon annans tallrik, vid ett annat bord :O
Inte nog med det så skjöt han, eller så var det Mattis, en spaghetti på en kille i 8an, haha.

Det jävla svenska-arbetet om kärlek ska va inne imorrn ochjag har knappt gjort nåt.
VARFÖR kärlek? Jävla skitgrej. Man ska skriva en egen kärleksdikt(?), jag hatar dikter och sånt trams,
save me! Man ska också intervjua ett par, först ville jag intervjua Josan å Nicklas, men nu ska jag intervjua mina hemliga kompisar istället :) Det blir nog bra.

Imorgon börjar vi iaf sent, det blir skönt för jag är alltid så jääävla trött. Buuu
När skolan är slut vill jag dricka iste på vinäger, mmmmmmm så gott det är.
Nu får jag allt börja på svenskan, PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback