If you got the money

JÄTTESKÖN DAG! Började nio, hade nationellt prov i engelska, läsförståelse, Blev klar fem i 10 och hade då rast till 5 i 11. Då hade vi hörförståelse till klockan 12, sedan slöt vi. Vi gick och hämtade Nikkis vovvsing Sandi och gick ner i östergravar och busade. Vi var där i typ 1-2 timmar, jättemys.
Invigde ballerinorna idag, dags för nya, me ändå. Kändes jättevårigt.
Nu sitter jag här i sängen med öppet fönster så jag hör alla fåglar :)
Ikväll är det Musik Direkt- tävling på Roxy (19.00), Johns band Corner of a stone (bara ett tillfälligt namn, enligt John) ska vara med, då måste man ju komma och kolla :)
Om någon vill göra nåt askul med mig sen (vem skulle INTE vilja?) så hör av er, jag bangar aldrig.

Btw så har älsklings-Nikki inte bara blivit med hund, hon har blivit med
blogg också!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback